دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر زیراب با امام جمعه شهر زیراب
دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر زیراب با امام جمعه شهر زیراب


منتخبین شورای اسلامی شهر زیراب آقایان منوچهر قبادیان، هرمز علی نژاد، سپهدار ربیعی،موسوی نژاد و خانم نرگس کمالی پس از جلب نظر مردم شهر زیراب در روز یک شنبه مورخه 1392/04/02 در دفتر امام جمعه شهر زیراب با امام جمعه شهر زیراب دیدار نمودند.

در این دیدار که آقای مهندس سمیعی بخشدار شهر زیراب نیز حضور داشتند اعضای جدید شورای اسلامی شهر زیراب از برنامه های آتی خود در جهت پیشرفت هر چه بیشتر شهر زیراب و راهکارهای رسیدن به آن با امام جمعه شهر زیراب تبادل نظر نمودند و از امام جمعه شهر زیراب نیز درخواست نمودند تا با راهنمایی ها و حمایت های خود اعضای جدید شورای شهر را در رسیدن به برنامه ها و اهداف خود یاری رسانند.

حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهر زیراب نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای و منتخبین شهر زیراب از آنها خواستند امانت دار رأی مردم باشند و در جهت شد و پیشرفت این شهر از هیچ تلاشی فروگزاری ننمایند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت19:57---2 تير 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : یک شنبه 2 تير 1392
زمان : 17:58


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.