خطبه نماز جمعه مورخه 1392/07/12
خطبه نماز جمعه مورخه 1392/07/12


حجت‌الاسلام علی رضانژاد امام جمعه موقت شهر زیراب در خطبه های نماز جمعه زیراب امروز با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، گفت: صله‌رحم، تقوا و امانتداری، تواضع و خوشرویی از نظرات امام جواد(ع) در سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به هفته نیروی انتظامی به نقش این نیرو برای برقراری امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود در ایجاد امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشاوران خوبی برای نیروی انتظامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم برای موفقیت نیروی انتظامی می‌توانند با آنان همکاری مناسبی داشته باشند.

رضانژاد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خواستار جلوگیری از بالارفتن سن ازدواج شد و تصریح کرد: ازدواج مانع بسیاری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی در جامعه است.

خطیب موقت جمعه زیراب مازندران حضور رئیس جمهور در سازمان ملل را مقتدرانه توصیف و سخنان ایشان را در راستای دفاع از آرمان‌های امام(ره) و شهدا عنوان کرد و گفت: افراط و تفریط در تحلیل‌های مربوط این سفر به صلاح نظام نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 12 مهر 1392
زمان : 10:6


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.