خطبه نماز جمعه مورخه 1393/09/07
خطبه نماز جمعه مورخه 1393/09/07


ایشان در ادامه ی بیانات خود در خطبه اول افزودند که مرد وزن در زندگی مشترک حقوقی بر همدیگر دارند. ازجمله حقوق زن بر مرد آن است که مرد با همسر خود خوش اخلاق باشد چرا که این صفت از صفات اولیائ الهی است.

همچنین از حقوق زن بر مرد آن است که مرد باید چشم پاک باشد چرا که رعایت این امر باعث قوام خانواده می گردد.

در ادامه از حقوق مرد بر زن مواردی رابیان نمودند ازجمله : زن نباید مال مرد را بدون اجازه اش بخشش کند. زن حتی برای روزه مستحبی باید از مرد خود اجازه بگیرد. زن می بایست خود را به بهترین وخوشبو ترین عطرها خودرا معطر گرداند. زن باید اطاعت پذیری از مرد داشته باشد.

ایشان در ادامه بر اهمیت تعادل در مقدار مهریه زوجین جوان تأکید کردند که می بایست در کمترین حالت ممکن باشد به گونه ای که مرد توان پرداخت آن را به زن داشته باشد؛ وهمچنین در مراسمات ازدواج تاآنجاییکه امکان دارد از تجمل گرایی و خرج های بی مورد دوری کنیم.

خطبه دوم :

امام جمعه موقت شهر زیراب در خطبه دوم ضمن دعوت خود ونمازگزاران به تقوای الهی مناسبت های هفته را قرائت نمودند واز آن جمله از نیروی دریایی ایران تشکر کردند وروز نیروی دریایی را بر آن دلاور مردان عرصه آب ودریا تبریک گفتند و بیان نمودند که ماافتخار می کنیم که در حال حاضر تمام امکانات و تجهیزات نیروی دریایی در داخل کشور وتوسط جوانان خودمان ساخته می شود.

ایشان در ادامه نسبت به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی تشکر نمودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 8 آذر 1393
زمان : 8:36


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.