دیدار امام جمعه و مسئولین شهرستان سوادکوه با آیت الله طبرسی و آیت الله نظری
دیدار امام جمعه و مسئولین شهرستان سوادکوه با آیت الله طبرسی و آیت الله نظری


مشروح گزارش دیدار امام جمعه شهر زیراب و جمعی ازمسئولین شهرستان سوادکوه با حضرت آیت الله نظری و حضرت آیت الله طبرسی

مورخه 03/10/1391

به منظور ارج نهادن به مقام علم و عالم، امام جمعه شهر زیراب به همراه فرماندار شهرستان سوادکوه و جمعی از مسئولان شهرستان سوادکوه روز یکشنبه مورخه 03/10/1391 به دیدار حضرت آیت الله نظری و حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری رفتند.

در آغاز این دیدار امام جمعه شهر زیراب و جمعی از مسئولین شهرستان سوادکوه با حضور در بیت حضرت آیت الله نظری به علمای بزرگ استان عرض احترام نمودند. در این دیدار صمیمی که فرماندار شهرستان سوادکوه نیز حضور داشتند آیت الله نظری از مردم شهرستان سوادکوه به عنوان مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه نام بردند که فداکاری های آنان در دوران قبل و بعد از انقلاب مثال زدنی است. ایشان در ادامه ضمن بیان خاطراتی از حضور مردم شهر زیراب و شهرستان سوادکوه در دوران مبارزات انقللاب فرمودند: با اینکه داشتن رساله امام (ره) در دیگر شهر ها جرم بود در شهرستان سوادکوه رساله امام توزیع و حتی بین مردم بیان می شد. ایشان در ادامه از تلاش های گسترده مسئولین شهرستان مخصوصاً فرماندار شهرستان سوادکوه تقدیر نمودند و فرمودند که بزرگترین مشکل شهرستان سوادکوه بیکاری و محرومیت است که با تلاش و پیگیری ها در احداث شهرک صنعتی در شهرستان امیدواریم این مشکل به زودی حل گردد. در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان سوادکوه ضمن معرفی مسئولین حاضر در جلسه از زحمات آنان تشکر کردند و اظهار امیدواری نمودند با پیگیری های معظم له مشکلات این شهرستان هر چه سریعتر مرتفع گردد.

  

در ادامه این دیدار ها امام جمعه شهر زیراب به همراه مسئولین شهرستان سوادکوه به محضر حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهر ساری حضور پیدا کردند. در این دیدار ابتدا امام جمعه شهر زیراب ضمن تشکر از آیت الله طبرسی به جهت فرصتی که در اختیار آنان گذاشتند از توجه ایشان به شهرستان سوادکوه مخصوصاً شهر زیراب تقدیر نمودند. ایشان همچنین از حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب نام بردند که هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایران را بار دیگر به جهانیان نشان می داد.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله طبرسی ضمن خیر مقدم گویی به امام جمعه زیراب و مسئولین شهرستان سوادکوه از اینکه امام جمعه شهر زیراب بومی شهر بوده و با مشکلات شهر و مردم شهر آشنایی کامل دارند ابراز خوشحالی نمودند. آیت الله طبرسی در ادامه امام جمعه را منتخب ولایت دانستند بر خلاف امام جماعت که منتخب مردم است از این رو وظیفه او را بسیار سنگین تر و حساس تر دانستند. ایشان در ادامه فرمودند: امام جمعه باید از جناح بندی های سیاسی بپرهیزد و فقط باید در خط امام و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشد. آیت الله طبرسی در ادامه فرمودند: امام جمعه هر شهر باید با مسئولین شهر و شهرستان تعامل داشته باشد و از هر چیزی که باعث اختلاف و دودستگی می شود جداً پرهیز نماید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1391
زمان : 21:12


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.