خطبه نماز جمعه مورخ 1393/12/1
خطبه نماز جمعه مورخ 1393/12/1


هرشخصی درهر مکان و موقعیت شغلی که هست باید توان و قدرت خود را برای گسترش دین بشناسد و به اندازه آن تلاش نماید. این گونه اس که می توانیم دربرابر تحریم ها موفق بیرون آییم. مثالی از این امر مانند شهید گرانقدر و والامقام شهید حسن باقری که به عنوان یک خبر نگار به جبهه حق علیه باطل رفت اما با استعداد وتموانمندی هایی که داشت به درجه فرماندهی گردان های سپاه و ارتش رسید که این خود نشان می دهد که این شخص به راستی ایمان و تقوا را شناخته است وبه آن عمل نموده است.

باید در این زمان تمرین و خودآزمایی کنیم تا در زمان ظهور حضرت آقا امام زمان حضور به عنوان سربازی کارا حضور داشته باشیم و سرشکسته نباشیم.

جنایاتی که داعش در عراق و سوریه  انجام می دهند حتی حیوانات در حق همدیگر این کار را نمی کنند. داعش از آستین اسرائیل بیرون آمده است واهداف آنها را در منطقه پیاده می کند.

اگر خواهان اینیم که این جنایتکاران را از منطقه بیرون ونابود کنیم باید به راه مستقیم الهی ورود پیدا کنیم و درراه دین تلاش کنیم.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به تولیدات داخلی توجه بیشتری نماییم تا بازار داخلی رونق پیدا کند. همچنین از آنجاییکه انتهای سال است باید ارزیابی نماییم و ببینیم که در این یک سال اخیر چقدر از لحاظ فرهنگی و اجتماعی فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی نموده ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393
زمان : 13:39


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.