نماز جمعه مورخ 94/2/18 شهر زیراب
نماز جمعه مورخ 94/2/18 شهر زیراب


امام جمعه محترم شهر زیراب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی در خطبه اول نماز این هفته ضمن رعایت تقوای الهی فرمودند: دستورات دینی راهنمای مناسب و سعادت بخش زندگی هستند و افزودند: امربه معروف و نهی از منکر دارای آثار مناسب فردی و اجتماعی و موجب پالایش جامعه می شود.

ایشان همچنین با بیان اینکه بی عفتی مانع رشد و کمال انسان است فرمودند:  رعایت حجاب بر زن و مرد واجب و برای جلوگیری از چشم چرانی در جامعه، با پوشش مناسب و تقوا بدست می آورد. امام جمعه محترم شهر زیراب همچنین با اشاره به مناسبت های هفته به شهادت جانسوز امام موسی کاظم(علیه السلام)خاطر نشان کردند:  امامان معصوم برای هدایت مسلمانان در مسیر الهی زحمات فراوانی را متحمل شدند که شهادت همه آنان را به دنبال داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی در خطبه دوم این هفته با محکوم کردن حملات آل سعود به یمن خواستار حمایت جوامع بشری از مردم مظلوم یمن شد. ایشان همچنین با تبریک هفته هلای احمر از اقدامات موثر جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تقدیر کردند. در بین الصلاتین هم جهانگیر آذری ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به بیان گزارشی از عملکرد این سازمان پرداخت.

در پایان نمازگزاران راهپیمایی در جهت محکوم کردن حملات آل سعود و در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار نمودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
زمان : 12:23


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.