نماز جمعه مورخ 94/3/15 شهر زیراب
نماز جمعه مورخ 94/3/15 شهر زیراب


حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه محترم شهر زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به توانمندی‌های ایران در صنایع دفاعی فرمودند: ایران در نبرد الکترونیکی توانایی برتری دارد و نتایج برخی از نظرات کارشناسان نظامی در سال 2002 نشان داد که ایران در پنج دقیقه توان نابودی 16 ناو آمریکایی را دارد.
ایشان با بیان اینکه رؤسای جمهور مختلف آمریکا،  ایران را تهدید نظامی کرده‌اند ولی کارشناسان نظامی آن کشور، حمله نظامی به ایران را یک حماقت می‌دانند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در دقایق اولیه جنگ احتمالی، توانایی پرتاب حداقل 11 هزار موشک با برد 3 هزار کیلومتر به سمت رژیم صهیونیستی را دارد.
حاج آقا رضایی به موقعیت استراتژیک ایران در تنگه هرمز اشاره کردند و با بیان اینکه ایران قادر است در جنگ احتمالی، تلفات بی‌سابقه از جنگ جهانی دوم تاکنون را برای آمریکا رقم بزند، خاطرنشان کردند: 68 درصد ذخایر نفت جهان و 20 درصد از نفت مورد نیاز دنیا از تنگه هرمز می‌گذرد.
ایشان همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرده و یادآور شدند: دوری از تحریف راه امام خمینی (ره) و اعتماد به وعده الهی از محور‌های سخنان مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : یک شنبه 17 خرداد 1394
زمان : 12:57


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.